همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود موفق شد در یک بازی مهیح و فراموش نشدنی تیم ملی قطر را شکست داده و به دومین پیروزی خود در رقابت‌های کاپ آسیا دست یابد.

basketball

شاید کمتر کسی باور داشت تا پس از بازی پراشتباه در نیمه اول، جوانان شایسته کشورمان موفق شوند تا نه تنها فاصله ۱۹ امتیازی خود با رقیب قدرتمند خود را جبران نمایند، بلکه بتوانند نتیجه مسابقه را نیز به نفع خود تغییر دهند، اما صحبت‌های "مهمد بسیرویچ" سرمربی تیم ملی کشورمان در بین دو نیمه انگیزه و اعتماد به نفس بازیکنان را به آنها بازگرداند و با شروع کوارتر سوم تیم در قواره یک قهرمان ظاهر شد و با دفاع پرفشار و تمرکز در حملات، اختلاف امتیازات را رفته رفته کم کرده و با شوت سه امتیازی آفاق در ۸ دقیقه به پایان مسابقه برای اولین بار از حریف خود پیشی گرفت.

بازی هوشمندانه و رهبری عالی صمد نیکخواه بهرامی در داخل زمین روحیه برتری‌طلبانه دیگر بازیکنان ‍را نیز تقویت نمود تا جوانان تیم در کنار باتجربه‌ها شبی فراموش نشدنی را در چهارمین دوره مسابقات کاپ آسیا رقم بزنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، صمد نیکخواه بهرامی با ۲۷ امتیاز و ۸ ریباند پرامتیازترین بازیکن میدان بود و حامد آفاق نیز موفق به کسب ۱۸ امتیاز گردید، ضمن آن که فرید اصلانی با ۴۰:۲۶ دقیقه بیشترین زمان را در زمین حضور داشت.

تیم ملی کشورمان با این پیروزی در صدر گروه دوم قرار گرفت و باید روز دوشنبه در سومین دیدار خود مقابل تیم ملی تایوان قرار گیرد.

نتایج کامل مسابقات در روز سوم به قرار ذیل می‌باشد:

هند ۸۸   تایوان ۱۱۳

فیلیپین ۸۵   ازبکستان ۵۰

چین ۶۹   لبنان ۸۹

ایران ۸۵   قطر 75

 

کد خبر 184774
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز